Financiële administratie

Wij kunnen uw financiële administratie geheel verzorgen en/of inrichten zodat deze aan alle wettelijke en fiscale eisen voldoet waarna u, indien gewenst onder begeleiding, zelf deze administratie uitvoert en onderhoudt. Wij kunnen uw verrichtingen op afstand monitoren en uw stamgegevens complementeren.

Een administratie bestaat uit meer dan alleen een grootboekadministratie, wij zijn gespecialiseerd in het digitaliseren en opzetten van projectadministraties met de daarbij behorende tussentijdse kostenbewaking.

Onderstaand een korte samenvatting van de eventuele mogelijkheden:

  • Volledig verzorgen van uw financiële administratie
  • Inrichten financiële administratie
  • Inrichten urenregistratie
  • Inrichten projectadministratie
  • Opstellen standaard templates voor facturatie
  • Inrichten standaard boeking per leverancier
  • Inrichten van een intelligente scanfunctie voor het verwerken van inkoopfacturen
  • Optimaliseren huidige programmatuur 
  • Implementeren van de administratie ‘in de cloud’
  • Opleiden van uw medewerkers
  • Visualiseren van uw bedrijfsprocessen (zie voorbeeld)